30 Haziran 2008 Pazartesi

Haziran 2008 Hatıraları... 1

Eklenecek fotoğraflar hızla birikiyor ama tembel anne bir türlü pc başına oturup ekleyemiyor.En iyisi bölümler halinde eklemek.


-Geleceğin bayan boksörü...


-Ohhh şöyle elense yatayım biraz.Bu hayat çok yordu beni çoookkkk....


-Ya anne ne bu şimdi, kurdeleli falan yelekler.Bak bide bu sıcakta çorap giydirdi bana.Güneşe karşı yatırma bari :(


-Tamam bu kıyafet daha iyi ama büyük geliyor anneciğim ya.Offf bi orta yol bulamadık seninle...


-Hişşttt babaaaa bi bakar mısın lütfen ama ya.Annem yine maymun ediyor beni.


-Saklandım battaniyemin altına.Heee heee kimse beni bulamazzz!...


-Amma mızıkçısın baba hemende buldun beni.Off beceremedim ben bu saklanma işini :(


-Yine çookk yorgunum.Şurda biraz kestirsem iyi olacak galiba...


-Bak yine soktu makineyi annem burnumun dibine
Uyuycam beeennn


-Hıımmmm çok güzel kokuyor.Anne kokusu işte canım :P


-MAŞALLAHHHHHH deyin valla çok nazar deyiyor bana ...


-Aloooo! Doğdum ben doğdum haberiniz olsun.


-Uzak yoldan geldim yorgunum ammanın ammannn...


-Aaaaa işte adamım Mehmet abim.Bakiyim o elindeki ne?Yiyecek bişey mi? Versene azıcık Lütfen çok acıktım bak ellerimi yiyorum...

Hiç yorum yok: