30 Ekim 2008 Perşembe

Ekim 2008 Hatıraları...

Evin temizliğine katkıda bulunan Işıl hanım...

-Off off zor işmiş şu temizlik işi...

-Çok yoruldum bugün.Şöyle babamın kucağına yerleşeyim...

-Uyumadan dinlenemeyeceğim sanırım.Gidip azıcık kestireyim...

-Cicilerimi giydim.Yine gezmeye gidiyoruz sanırım.Yaşasınn....

-Çeşit çeşit poz verim.Sağ profil , sol profil...

-Gülümsemek lazım biraz tabi...


-Tepemde dikilip fotoğraf çekiyor bu annem.Ne var sanki çekecek...

-Artık kendimi çirkin yapabiliyorum.Bööö çok korkunç oldum dimi... hehehe...

-Tamam tamam korkmayın...

-Bu hırka ve şapkayla çok beğeniliyorum...


-Bi çıtırtı duydum sanki...

-Sadece çıngırağımın sesiymiş...

-Esra ablayla tanıştım ve çookk sevdim...

-Babam tv izlerken bende yanına sıkışıvereyim dedim...

-Papatyanın sapı oldum bennn...

-Çiçek açtım çiçek...

-Kumanda aşkına yürürsem şaşırmayın.Bakın ayakta durmaya başladım bile...

-Tabii ki biraz destekle...

-Yürümeye çalışmak zor iş.Uyuyup kaldım...

Hiç yorum yok: