30 Eylül 2008 Salı

Eylül 2008 Hatıraları!...

-Dedim size uykum geldi diye ama dinlemediniz.Bende oynarken sızıp kaldım işte...

-Keyfim de keyif valla.Şu bacağımı da salayım aşağı şurdan...

-anneannem bu akşam iftarlık beni pişirecekmiş.

-Ama ben büyüdüm sığmadım tencereye...

-Anneannem de beni kazana soktu bu sefer.Kaçış yok anlaşılan...

-Kazanın içinde olmak çok hoşuma gitti :)

-Birkaç patates havuç falan verin bari de kemireyim bi taraftan ....


-Bugünlerde çok şirinim canım...

-Yan gelip yatıyorum.Keyif yapıyorum...

-İrem ablam gelince beraber oyun oynuyoruz...

-Babamlayken de şirinlikler yapıyorum.Kikirdeyip duruyorum...

-yerde bişiler gördüm...

-Ooooo çok şaşırdım bu işe...

-Dur bidaha bakıcammm!....

-Yine sızıp kaldım anakucağında iyi mi.Özellikle mi yapıyosunuz ya...



-Hııımmm bakalım bu haftaki dergide neler indirime girmiş?..

-Önce yakından bi bakayım.Uzaktan seçemedim de...

-İyice inceleyelim bakalım...

-Yeter bu kadar.Katlayıp kaldırayım.Yarın yine bakarım :)

-sallasana sallasana mendilinii.....

Hiç yorum yok: