30 Kasım 2008 Pazar

Kasım 2008 Hatıraları...

-Burçin ablam ve Cem abim nihayet beni özleyip görmeye geldiler :P

-Bazen çok şaşırıp gözlerimi böyle patlatıyorum...

-Sonra şaşıracak bişey yokmuş deyip gülümsüyorum...

-Böyle azıcık giyinik olmak çookk hoşuma gidiyor.

-Sadece benim değil tabii ; annem ve babam da böyle cıbıldak halime bayılıyorlar...

-Küçük çizgi film kahramanı viki oldum sanki...

-Parmak yiyen viki...

-Şaşkın viki...

-Şırnaşan viki...

-Salatalık delisi viki...


-İşte son günlerdeki favori dostum(azıcık aşık olmuş olabilirim:) Fatih abim.Hiç kimseye gülmediğim kadar gülüyorum O'na.

-Kucağındayken sarılıyorum , kikirdiyorum... Fatih abimi çookkk seviyorum.


-Anneanneme tül almak için annemin eski işyerine gittik... Rengarenk kumaşların içinde kendimi çok mutlu hissettim...


-Mayışık Işıl Hanım...

-Önce 2 adet tombik el alınır...

-Parmaklar birbirine geçirilir...

-Mutlu olunur...

-Kış geldi diye Gamze teyzemin Paris ten getirdiği kürkümü giyiyorum artık...Çok kokoşum dimi :)

-Bu oyuncak tavşanı da Huriye teyzem verdi.Çok teşekkürler Huriye teyzecim hep oynuyorum tavşanımla...

Hiç yorum yok: