31 Aralık 2008 Çarşamba

Aralık 2008 Hatıraları!...

-Anneciğim çoookk uykum geldi.Uyut beni lütfennn...


-Gerçek söylüyorum bak halime mgözlerim kızardı iyice...

-Şu makineyi bırakıp beni uyutur musunuz artıkkkkk...

-Uykudan uyanınca ne kadar da neşeli oluyorum bakın.

-Ağzımın suyu akmış.Mest olmuşum herhalde :)

-Anneannemin çemberini taktım.Çemberimde gül oya, gülerim doya doyaaaa...

-Çıbıldak olmaya bayılıyorummm...

-Şirineyim ben ....
-Sağa baktım , sola baktım...

-Şapkamı taktım...

-Babamla poz verdim...


-Efendim bişey mi dediniz? Duyamadım da...


-Kış kreasyonundan beyaz pelik örgülü şapkam :)



-İlk kez anneannemlerde koltukta sıraladım.Mutluyum gururluyum...
-Ama hemen ardından düştüm.Üzgünüm :(

-Semanur halamda gün vardı.Anneannem ameliyatlı olduğu için gelemedi.Ama biz günden çıkınca son dedikodular için anneanneme uğradık :)
-Kırmızı şalım ve şapkamla yıktım geçtim ortalığı...

-Kokoş Işıl Bacı...

-Çekmeyin kardeşim bişey anlatıyorum şurda...

-Bugünlerde bir hoşum...

-Diş sıkıntısı herhalde.Hiç keyfim yok...

-Biraz yoga yapayım.Ayak tabanlarını birleştiriyoruz...

-Sehpanın altında bişey gördüm sanki...

-Aaaa annemmiş...

-Mukaddes komşuanneme gidicez dedin hala hazırlanamadın anneciğim...

-Hadi ama seni bekliyorum...

-Dedemle oynarken uyuya kalmışız...

-Burdada büyük anneannem beni severken uyuyakaldım.Çok uykum var çookkk...

2 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

oyy güzellik maaşallah sanaa :)

siyap dedi ki...

ilk dişiniz,ilk sıralamanız hayırlı olsun,fotoğraflar çok güzel maşallah kuzuya,

sevgileeer...