30 Ocak 2009 Cuma

Ocak 2009 Hatıraları...

-Her zaman böyle kısa kollu giysiler giymek istiyorum ama izin vermiyorlar :(



-İşte böyle darma dağın ve perişan halde uyuyorum.Uyanınca da pıtış pıtış yataktan iniyorum.Ama biyere gidemeyince ağlıyorum..

-Mamasını yemeyen Dino ya çookk kızıyorum...

-Hadi ama Dinoo HAAAMMM yap bakalım...

-Yine kısa kollu kısa bacaklı giyindim .Çookk mutluyum çoookk.Bale yapmaya başladım bir anda...

-Bana göre değilmiş bu bale işi.Biraz da babamın palystationla oyalanayım...

-Fotoğraf makinamızın kılıfını da çok seviyorum.Hep oynamak istiyorum.Ama ağzıma sokunca kızıyorlar :P

-Büyük dedem gelince beni kandırmak için cep telefonunu verdi.Bende ayıp olmasın dedim kucağına oturdum :)
-Dedem bunu Adıyaman dan getirmiş.Yakışacak mı diye bi bakayım dedim...

-Babam beni uçak yaptı.Uçtum uçtum çok yoruldum...

Hiç yorum yok: