30 Ağustos 2008 Cumartesi

Ağustos 2008 Hatıraları...

Işıl hanım kitaplarla haşır neşir oldu...

-Hımm at ve kaz varmış burda.Bunları öğrenmek için henüz erken değil mi? "Agu"lardan başlayacağımızı sanıyordum...

-Kitap okumak zor iş.Yattığım yerden bakayım biraz da...

-Biri benim için sayfaları çevirebilir mi lütfen çok yoruldum...

-Bu resmin önemi annem için büyükmüş.İlk kez oyuncağımı düşürüp tekrar elime almışım.Sanki çok bişey.Siz her seferinde elime vermeseydiniz ben alırdım zaten.Pehh...

-Popom hafiften kızardı.Bezsiz durmak harika....

-Şuralara biyere saklamıştım oyuncağımı bulamıyorum ya...

-Dil çıkarıyorum ama "şişştt ayıp" diyorlar hemen gülüyorum...



-Babam yüksek sesle hapşırdı diye ağlıyorum işte,sorup durmayın.Korktum napalım yani.El kadara bebenin yanında öyle hapşırılır mı?
-Beni susturacaklarına gülme krizine girip bir de fotoğrafımı çekiyorlar.Hayret bişiiii...

-Babannemle kikirdiyoruz...

-Sema halam beni görmeye geldi.Çok uslu durdum beni çok sevdi...

-Akıllı akıllı bakınıyorum ne var bunda fotoğraf çekecek.Suyunu çıkarttılar bu işin canım...


-Tebüş ablamla oynamayı çok seviyorum.Beni o kadar çok seviyor ki; konuşmaya başlayınca ilk söylenecekler listeme O'nun adını da aldım.Jest olsun dimi ama...(şeyy ama Tebessüm diyebileceğimi sanmıyorum Tebüş desem yeter mi? cevap bekliyorum Tebüş abla:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tabiki diyebilir benim küçük meleğim hele bi konuşsunda gerisi hiç önemli değil