10 Ağustos 2008 Pazar

Tekirdağ'a Düğüne Gidiyoruz...

Babam bizi Tekirdağ'daki düğüne götürecek birazdan.Sonra da bu akşam ordaki evimizde kalıcaz.Babaannem biz Rize'deyken orada kaldı.Yani O'nu görmeyeli uzun zaman oldu.Hemen gidip ne kadar büyüdüğümü göstermek istiyorum.


-Hımmm bi düşüneyim bakalım bütün hazırlıkalr tamam mı?...


-Babannem ve Elif ablam beni çok özlemişler...

-Sevim teyzemin balkonundaki çiçekler ne kadar güzel açmış...

-bu resmi babam fotoğraf makinamızın zoom özelliğini denemek için çekti.(babişin kot pantolonu)Annemin de hoşuna gitti...

-sevim teyzemin sardunyaları...

-yine zoom denemesi.(babişin kol saati)Annem sevdi bu resimleri :))

8 yorum:

siyap dedi ki...

oooh prenses düğünden düğüne koşuyor :))maşallah gerçekten çok tatlı Allah nazarlardan korusun.bu arada kot pantolonun zoomlanmış hali çok hoş bir resim olmuş...
öpüyoruz,sevgileeer...

IŞIL'ın annesi... dedi ki...

aslında düğün yaklaşık 20 gun önceydı ama tembel anne bı turlu fotoları yayınlayamadığı için gerıden gidiyoruz.arayı kapatıcam söz:)
pamuk kızı pamuk yanaklarından öpücüklüyoruz :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah... kırk bin kere maşallah. Allah nazarlardan saklasın bu tatlı kızı. Pembişler de pek yakışmış yahu.:)

Betül dedi ki...

merhabalar..daha önceki blog adresinizde sizi takip ediyordum.Çok ara verdiniz.Ama ben buldum sizi yine:)IŞıl gelmiş hoşgelmiş.
Görüşmek üzere sevgiler...

IŞIL'ın annesi... dedi ki...

fikrimin ince gülleri sayfamızı ziyaret etmenize çok sevindim.sevgiler...

betül merhaba ben de gecen gun minik efe nin sayfasına rastlamıştım ama bugün bulamadım.hemen linklere ekliyoruz.yakından takipteyiz haberiniz olsun.tecrübelerinizden faydalanıcaz artık
sevgiyle...

KEO dedi ki...

merhaba, sayfamı ziyaretnizden ben de sizin fıstığınızı keşfettim maşallah diyeyim çok tatlı.Bir de geriye doğru gittim ki baktım gez gez heryeri dolaşmış minicik kuzu anne ve babasıyla.Küçük gezgin olmuş bu yaşta, ne mutlu ona.

elfeyp dedi ki...

Çoook tatlısın sen minik hanım. Maşaallah sana binlerce kez..Benim kızım da büyüsün senin gibi hemen :)

yildizduman dedi ki...

MAŞALLAH IŞIL HANIMA.ÇOK TATLI ÇIKMIŞ.KAÇ ZAMANDIR SİZLERİ GÖREMİYORDUK.ÇOK MERAK ETTİK.Bİ DAHA ARAYI BU KADAR UZATMAYIN.İKİNİZDE ÖPÜLDÜNÜZ