2 Ağustos 2008 Cumartesi

Burçin Ablam Evlendi...

Burçin ablam ve Cem abim nihayet muradına erdi.Ben Burçin ablamın söz ve nişanını annemin karnındayken duymuştum.Biliyorum yani neler olup bittiğini :)


Rize'den geldiğimiz günün aksamı kına gecesi vardı.Ben hala yol yorgunu olduğum için çalgılara rağmen bütün gece uyudum.Annem eve dönünce uyumayacağımı düşünüp endişelendi ama uslu kız olup sabaha kadar huysuzluk etmeden uyudum.Sadece karnım acıkınca uyandım:

Anneannem bi ara beni uyanık bulunca hemen fotoğraf çektirdik Burçin ablamla.Ne kadar çok güldüm bakın...

(Resimlerde aynayı hesaba katmadığımız için pırıl pırıl çıkmışız acık)Ertesi gün Burçin ablamı almaya geldiler.Ama ben her zamanki gibi yine uyudum.Burçin ablamın alayını göremedim.Gece düğünde de sürekli uyuyunca hiç fotoğrafım olmadı oynarken.Üstelik düğünde davulların dibinde mışıl mışıl uyudum.Bu Rize yolu çok yormuş beni.2 günde kendime zor geldim:)

Canım Burçin ablama ve Cem abime ömür boyu mutluluklar diliyorum minik yüreğimle...

Hiç yorum yok: