31 Temmuz 2008 Perşembe

Temmuz 2008 Hatıraları...

-Banyodan çıkınca böyle şaşkın şaşkın bakınıyorum.

-Durmadan sağa sola dönmek istiyorum ama henüz yapamıyorum :(

-Herkes bu yatışıma hasta oluyor :)

-Önce biraz havalara bakınıyorum...

-Babamın burnunu yemeğe çalışıyorum...


-Kucağında kendimi çok güvende hissediyorum...

(Tembel anne babanın kıyafetleriyle ilgilenmez olmuş.Omuzdaki söküklerden bellidir...)

-Sonra rahatça uykuya dalıyorum...


-Böyle yatmaya bayılıyorum...


-Ara sıra dönüp işte böyle uyuyorum...Çok keyifli oluyor....

-En sonunda babam da dayanamayıp yanıma yatıyor.Mışıl mışıl uyuyoruz beraber...

-Battaniyelerin arkasına saklanmayı çookk seviyorum...

-Babamın kucağında her şekilde uyuyabilirim...


-Uykum gelince koltukta da uyuyabilirim...

-Uyurken bacağım minderlerin arasına girmiş ama babam kurtarmış...

-Oto koltuğumda da uyuyabilirim.Yeterki uykum olsun...

-Babam bu oyuncağı yeni aldı.Şimdilik pek oynayamıyorum ama çok güzel görünüyor...

2 yorum:

siyap dedi ki...

ah meleğim benim!kocaman bir MAŞALLAH sana!ziyaretinize çok sevindik linklere hemen kaydedicez sizi çünkü bu minik meleğin gelişimini takip etmek çok zevkli olacak eminim...
bu arada bu oyuncağın yağmur ormanı serisinden bizde almıştık ceren'e ve hala oynuyor ama biraz zaman geçmesi lazım tabi...
sevgileeer...

IŞIL'ın annesi... dedi ki...

bende ilk basta yağmur ormanı modelini aradım çok ama ne hikmetse nereye baksak stoklarda tükenmişti.akvaryum modelinden çok memnunuz şuan.kısmet işte.
pamuş kıza sevgiler...